Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue vald elektrivõrguga liitumine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 13:52:15 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Arno-Marko Miller <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 13, 2024 12:15 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere,

Saadan selle digidoci. Mille kohta küsiti, kas eraldi kooskõlastuse oleks
vaja.

Lugupidamisega,
Arno Miller

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 13, 2024 11:05 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Tänan kooskõlastuse eest.
Täpsustan igaksjuhuks üle, kas pean veel projekti eraldi ka teie
planeerimise osakonna tehnovõrkude üksusega kooskõlastama, või on see teil
juba majasiseselt tehtud?

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 12. veebruar 2024 17:19
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere,

Projekteerijaga üle vaadatud ning asukoht ja muu kõik sobib.

Lugupidamisega,

Arno Miller

From: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 10:07 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Palun vaata üle ja anna vastus projekteerijale.

Lugupidamisega

Aivar Kurusk

Taristu arendamise ja korraldamise osakond

elektriinsener

529 9765

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 8:01 AM
To: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Alliku kiiruskaamera elektriliitumise projekti
asendiplaani, ristmevälja joonise, seletuskirja ja IKÕ plaanid.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. detsember 2023 09:39
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Liitumiskilbi asukoht sobib. Kahjuks geoalust sellele kohale anda pole.

Lugupidamisega

Aivar Kurusk

Taristu arendamise ja korraldamise osakond

elektriinsener

529 9765

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 21, 2023 11:54 AM
To: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue vald
elektrivõrguga liitumine

Lugupeetud Aivar Kurusk

Alustan Enefit OÜ tellimusel Juuliku-Tabasalu tee L15 vp kiiruskaamera,
Alliku küla, Saue vald elektriliitumise projekteerimisega.

Esimese sammuna palun kinnitada või soovi korral täpsustada manuses oleval
eskiisil märgitud planeeritava liitumiskilbi orienteeruv asukoht.

Ühtlasi uurin, kas Teil leidub geodeetilist alusplaani liitumispunkti
ehitusega hõlmatavale alale või kiiruskaamera projekt on juba koostatud.
Olemasolul palun saata joonised eelistatult dwg-vormingus.

Lisaks palun infot, kas Transpordiamet soovib väljastada täiendavaid
tehnilisi tingimusi projekteerimiseks või piisab dokumendi „Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel (2018)“ järgimisest.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>